Zasady funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Rybniku od dnia 14 września 2020 roku do odwołania
1. Starostwo Powiatowe w Rybniku będzie dostępne dla klientów w godzinach:
poniedziałek – środa: 7.30 – 15.30
czwartek: 7.30 – 18.00
piątek: 7.30 – 13.00
2. Referat Komunikacji będzie dostępny dla klientów w godzinach:
poniedziałek – środa: 7.30 – 15.00
czwartek: 7.30 – 17.30
piątek: 7.30 – 12.30
3. Punkt Kasowy będzie dostępny dla klientów w godzinach:
poniedziałek – środa: 7.45 – 15.00
czwartek: 7.45 – 17.30
piątek: 7.45 – 12.30
4. Przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa klientów, w godzinach funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Rybniku, przy zachowaniu reżimu sanitarnego, uwzględniając bezpieczeństwo obywateli i pracowników urzędu z zachowaniem poniższych zasad:
- wejście do budynku Urzędu będzie możliwe tylko i wyłącznie z zasłoniętym nosem i ustami, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w rozporządzeniu,
- po wejściu do budynku Urzędu obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk,
- konieczne jest zachowanie odpowiedniego dystansu,
- przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko i wyłącznie 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych i starszych oraz osób małoletnich) oraz pracownik/pracownicy Urzędu,
- po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek Urzędu.
5. Zaleca się, aby kontakt klientów z pracownikami Urzędu następował telefonicznie, mailowo, faksem, lub za pośrednictwem SEKAP lub ePUAP. Wykaz numerów telefonów dostępny jest na stronie Starostwa Powiatowego w Rybniku w zakładce kontakt: https://starostwo.rybnik.pl/kontakt/