Sekretarz

Katarzyna Wawoczny – Sekretarz

Do zadań i kompetencji Sekretarza należy:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa, w szczególności:
    1. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji w Starostwie,
    2. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę,
    3. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów określających strukturę, funkcjonowanie i zasady działania Starostwa,
    4. koordynowanie działań wymagających współdziałania prac pomiędzy komórkami organizacyjnymi starostwa,
    5. egzekwowanie przestrzegania dyscypliny pracy i terminowego załatwiania spraw,
    6. organizowanie działań mających na celu podnoszenie kwalifikacji przez pracowników,
    7. zapewnienie warunków materiałowo-technicznych dla działalności Starostwa,
    8. nadzorowanie zakupów środków trwałych oraz koordynowanie gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa,
    9. przygotowywanie zarządzeń Starosty w zakresie komórek organizacyjnych objętych kierownictwem i nadzorowanie przygotowania zarządzeń Starosty w pozostałym zakresie,
    10. koordynowanie współpracy z organizacjami pozarządowymi, w szczególności w zakresie działań wymaganych ustawą o pożytku publicznym i wolontariacie.
  2. zapewnienie sprawnego działania organów Powiatu, w szczególności:
    1. koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez zarząd lub inne uprawnione podmioty,
    2. nadzorowanie prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu,
    3. przygotowywanie projektów uchwał zarządu w zakresie komórek organizacyjnych objętych kierownictwem i nadzorowanie przygotowania projektów uchwał zarządu w pozostałym zakresie,
    4. nadzór nad realizacją wniosków komisji Rady, uchwał Zarządu i Rady,
    5. kontrola terminowego przygotowania przez kierowników komórek organizacyjnych Starostwa materiałów na sesję Rady, posiedzenia Komisji i Zarządu,
    6. kontrola terminowego przygotowania przez kierowników komórek organizacyjnych Starostwa odpowiedzi na zapytania i wnioski radnych,
    7. kierowanie obiegiem dokumentów,
  3. kierowanie lub sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę.

Powrót

Skip to content