1) Marek Profaska – przewodniczący
2) Adam Bober- członek
3) Barbara Kula- członek
4) Cezary Rajca- członek
5) Grochla Gabriela- członek
6) Bożena Żemła- członek
7) Tomasz Marcisz – członek
8) Damian Mrowiec – członek
Zakres działania, kompetencje i zadania Komisji Drogownictwa, Transportu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Do podstawowych zadań Komisji Drogownictwa, Transportu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego należy:
- Występowanie z inicjatywą uchwałodawczą oraz przygotowanie projektów uchwał Rady w zakresie: bezpieczeństwa mieszkańców powiatu, przestrzegania zasad współżycia społecznego, przestrzegania ładu, porządku i czystości na terenie powiatu, bezpieczeństwa ruchu drogowego, ochrony przeciwpowodziowej i przeciwpożarowej i innych spraw związanych z drogownictwem i transportem.
- Opiniowanie i rozpatrywanie spraw przekazanych Komisji przez Radę lub Zarząd Powiatu oraz spraw przedkładanych przez członków Komisji i radnych w zakresie określonym w punkcie 1.
- Kontrola Zarządu Powiatu i jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie spraw określonych w punkcie 1.
- Kontrola wykonywania uchwał Rady Powiatu w zakresie spraw określonych w punkcie 1.
- Dokonywanie analizy działalności administracyjnej i gospodarczej powiatu w zakresie spraw określonych w punkcie 1.