Komisja Drogownictwa, Transportu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady Powiatu w Rybniku:

1) Marek Profaska – przewodniczący

2) Adam Bober- członek

3) Barbara Kula- członek

4) Cezary Rajca- członek

5) Grochla Gabriela- członek

6) Bożena Żemła- członek

7) Tomasz Marcisz – członek

8) Damian Mrowiec – członek

Zakres działania, kompetencje i zadania Komisji Drogownictwa, Transportu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Do podstawowych zadań Komisji Drogownictwa, Transportu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego należy:

  1. Występowanie z inicjatywą uchwałodawczą oraz przygotowanie projektów uchwał Rady w zakresie: bezpieczeństwa mieszkańców powiatu, przestrzegania zasad współżycia społecznego, przestrzegania ładu, porządku i czystości na terenie powiatu, bezpieczeństwa ruchu drogowego, ochrony przeciwpowodziowej i przeciwpożarowej i innych spraw związanych z drogownictwem i transportem.
  2. Opiniowanie i rozpatrywanie spraw przekazanych Komisji przez Radę lub Zarząd Powiatu oraz spraw przedkładanych przez członków Komisji i radnych w zakresie określonym w punkcie 1.
  3. Kontrola Zarządu Powiatu i jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie spraw określonych w punkcie 1.
  4. Kontrola wykonywania uchwał Rady Powiatu w zakresie spraw określonych w punkcie 1.
  5. Dokonywanie analizy działalności administracyjnej i gospodarczej powiatu w zakresie spraw określonych w punkcie 1.

Wróć

Przejdź do treści